Фотозвіт

Фотозвіт

четвер, 24 вересня 2015 р.

Звіт роботи шкільного об'єднання "Моноліт"


Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, виховна робота школи орієнтуються на нормативно – правову базу з питань виховної роботи, а саме з урахуванням основних положень Конституції України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти”, «Конвенцію про права дитини», «Декларацію прав дитини», Програми «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої наказом МОНМСУ від 31.10.2011 № 1243 та нормативно – правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, органів місцевого самоврядування.В роботі з учнями було застосовано різноманітні форми організації та способи виховання, інноваційні та традиційні технології виховання, зокрема технологія колективної творчої праці та проектна технологія.

понеділок, 21 вересня 2015 р.

Проекти

Проект   учнівського  самоврядування
                       «Школа, громада, родина –  разом  ми  сім’я  єдина”                              
                                           Актуальність  проекту

          Сьогодні особливої актуальності набуває проблема виховання соціально- активної, творчої, компетентної особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає  нестандартні рішення.  Чим більше таких людей у суспільстві, тим життєздатнішою є держава.
          Ось чому необхідні пошук і підтримка учнівської молоді, чиї особистісні переконання спрямовані на активну участь у громадському житті, молоді, яка має організаторські здібності, усвідомлює себе потенціальним лідером, має бажання використовувати свою енергію та здібності заради інших.
         Участь молоді в учнівському самоврядуванні – важливий шлях і умова залучення учнівської молоді до радикальних  перетворень, що відбуваються у нашому суспільстві.