Фотозвіт

Фотозвіт

вівторок, 2 лютого 2016 р.

Сценарій випускного вечора "Від сердець до сердець"

Випускний вечір « Від сердець до сердець»
 Ведуча Смарагди росяні розсипав юний травень,
Наповнив душі радістю й теплом
Дзвінок малиновий трепетно- ласкавий
 Збирає знов тут усе село.
 Ведучий Святкуймо день- веселий , не сумний
 Готуймось до врочистої хвилини.
У нашій юні скільки новизни,
В ній скільки світла , що із серця лине.

 Ведуча Від серця і до серця йде добро, І повниться надією планета. Тож зустрічаймо їх усім селом Тих , що готуються уже до злету. Звучить музика Ведучий Тож привітаємо випускників Селещинської ЗОШ 1-3 ступенів 2014 року! Вихід 1. Наша честь і гордість! Мали ви хоробрість Перемоги чесно здобувать. Розумом знаннями Творчості вогнями Вам медалі щиро заблищать. 2 вихід. І у спорті , й в труді Верх беруть молоді Їм коряться найвищі вершини Хай удача завжди Йде до вас , як з води.. Й будьте варті імення Людини Вихід 3 І романтичні , і екстравагантні , І невгамовні , й горді водночас Привітні , щирі , добрі й елегантні Усе це , любі , мовимо про вас. Вихід 4. Їх креативні випади Нас шокували часто. То хай же жвава іскорка Ніколи в вас не згасне. Й якою не повернеться Вам доля стороною. Дивіться сміло в очі їй Й лишайтеся собою. Ведучий Слава нашій Україні! Невмируща слава. Стійте, в цю хвилину Лине Гімн держави. Урочистий вечір з нагоди випуску 20___-го року оголошується відкритим. (Звучить гімн України) Ведуча Настає найурочистіша мить – вручення атестатів. Слово надається директору школи Виступ директора, вручення атестатів Вітання гостей Випускники Сьогодні у нас хвилюючий, щасливий, незабутній день. Ми закінчили навчання в школі, здобули повну загальну середню освіту. В.2 Цей документ відкриває нам широку дорогу в життя. Мабуть, ми всі вже визначили початок свого самостійного буття. В.3 Документ, який ми отримали, наша візитна картка, вона показує на скільки кожен з нас був старанний та наполегливий. В.4 На життєвих дорогах нас чекатимуть випробування і знахідки . Ми будемо відповідати не тільки за себе і свої власні вчинки, а й думати про інших. То бажайте щастя нам у всіх наших добрих справах! Пісня "Белая сирень". Вітання класних випускників Ось отримали ви щойно атестати, Уже й не учні…Ми ж- учителі. У школі завжди раді вас стрічати, Ділити і удачі , і жалі. До інших ставтесь так, Як би хотіли ви, Щоб інші завжди ставились до вас. Це і прохання , й , водночас , наказ. З яким ви вирушаєте в дорогу Ми ж ставимо на вірну перемогу. Доріг вам зоряних Під небом чистим. Отав некошених В росянім намисті. І дружби щирої Без заздрощів і змови. А ще великої і ніжної любові. Пісня 11-А «Мы тем кто остался желаем удачи" Виступ-відповідь випускників Дорогі наші вчителі Прийміть слова найщирішої вдячності За працю величну, за ночі безсонні За любляче серце, за сонце в долонях. Та ось уже й настав час прощання, Ви сьогодні трішечки сумні. За Ваше виховання і навчання Прийміть наш сердечний уклін до землі Пісня "Таких как мы уже не будет" Ведучий Шкільні останні дні, погожі і сумні. Шкільні останні дні бентежать нашу душу. Хоч ми їх не чекали, тепер одне лиш мусиш, Прийняти все, як є…. шкільні останні дні. Ведучий: Шкільні останні дні здавалось так далеко. Шкільні останні дні у кожного свої. Нам вийти за поріг здавалося так легко. Ще крок – і відійдуть шкільні останні дні! Випускний Вони нас здоженуть без всякого прогнозу, Проллються чисті сльози і змиють каламут. А в серці і в душі – передчуття морозу, Пройшло шкільне життя, шкільні останні дні. Про тих, хто знаходився поруч з нами Кого називали ми всіх вчителями, Хто вивчив за 11 років нас чудово – Про вас починаємо розмову. Пісня "Про вчителів". Випускник 3: Учителько, найперша , рідна, Ну як тобі не дякувать в цей час За те , що розум, щирість, вміння – Все віддавала ти для нас. Слово надається першим вчителям... Пісня "Талісман" Багато теплих слів Сказати хочемо в адресу вчителів І вихователів, і техпрацівників, Бібліотекаря і кухарів,завгоспа Лаборанта ,майстра Свої надсилаємо вам привітання, Найкращі приймайте від нас побажання У святковий, веселий і радісний час Звертаємо нашу увагу до Вас! Пісня «Учителі» 1.Дорога Надія Іванівна_____________ - Від сьогоднішнього дня рівно на 30 людей зросла сім’я випускників нашої школи. - І настільки ж зросте сім’я студентів , адже в те, що ми станемо студентами вірять і наші батьки, і наші вчителі. • А давайте помріємо, друзі! Що буде з нами через 5,15,25 років. • Я, я знаю, що буде через 5 років. Я прийду до Вас і заявлю: “Можете мене привітати, я буду працювати в найпрестижнішій фірмі ” • А ми тобі відповімо: “Такого не може бути. Усім відомо, що молодих спеціалістів дуже неохоче беруть на работу…” - А мене взяли! Директор фірми глянув на мій шкільний атестат і одразу ж заявив: “Ви прийняті на роботу”Навіть диплом про вищу освіту не встигла показати. • Ну це справді чудо! • Ніяких чудес! • Ну гаразд друзі, а що з нами буде через 15 років? • Я,я знаю! Через 15 років я приведу за ручку в каб.Надії Іванівни свого сина чи доньку… • А може й двох… • А може й трьох… -Так, можливо, й трьох і скажу: “Дорога наша Надія Іванівна, прийміть, будь ласка, нас до першого класу, ми будемо дуже старатися і вона…” • І Надія іванівна не встигне нічого тобі сказати, бо тут зайде до кабінету Раїса Аполінарівна і промовить: “Е, ні ________________, я проти! Як зараз пам’ятаю, що ти у 8-му класі декілька разів приходила без форми.” • А за словами Раїси Аполінарівни форма для школяра – то є перше діло! • А я скажу: “, я куплю два, ні-три піджаки і всі чорного кольору, тільки візьміть нас…” • Ну і мрійники ви, А через 25 років,що буде з нами? • Я,я знаю… Через 25 років ми знов зберемось всі разом, бо випускний бал вже буде у наших дітей. Вони закінчать нашу. • І зберемося ми у власному шкільному театрі, просторому, і світлому, Де вистачить місць усім випускникам та гостям… • І новим буде не тільки свій театр,але й басейн, тенісний корт, живий куточок • . А як же наші улюблені вчителі, що з ними буде через 25? • О, у них все буде прекрасно. • А я думаю все це може бути…Адже такі вчителі і такі шкільні мами далеко не в кожній школі!!! Пісня про вчителів • Ведучий Золотяться юні мрії, Ритм вистукують роки І звучить вже вальс надії Вальс випускників! Ведуча Уже обрій вечірній погас І повітря п’янить матіолою. випускники танцюють вальс І сумують за рідною школою. Вальс • Випускники • 3.Любі наші вчителі! Ми всіх Вас пам’ятаємо і любимо: Учителю, моя ви дивна пісне, Вам від небес слова оці дано: «Любить ніколи не буває пізно, Як і з добром постукати в вікно». Наталки, Мавки, Джері, Катерини, Немов зерно, у серці проросли… Це так нелегко – вчити на людину, Щоб не сполохати дитячі сни. Мудрі, добрі наші наставники, Скільки ж ви віддали тепла, Щоб у кожному серці нашому Хоч краплинка любові зійшла! Пісня "Лєнти" Ви нас вчили не тільки історії, Математики, праву, письму… Вчили ви, крім чіткої теорії, Помічати красу і весну. Тож пошли ж бо вам, доле, високого злету, Широкого поля й зелених отав, Бо ж вам у житті забагато не треба – Аби кожен учень людиною став. Пісня "Детство" Ми любов вашу щиру Збережем, дорогі вчителі, Бо ж від серця до серця Все найкраще зроста на Землі. 2.Сплітайте славних успіхів вінець! Започаткуйте гарні, добрі справи! Несіть, як факел, полум’я сердець! Во ім’я учнів, школи і держави! 3. Усі шкільні працівники і вчителі, Прийміть уклін наш до землі, Як часточки наших сердець, З любові квітів вам вінець. Музика. Вручення квітів вчителям Пісня "Прощавай ,школо" Батьки 1. Шановні випускники! Одинадцять років пройшло з того часу, коли ви маленькі, з смішними косичками, з портфелями, які складали половину вашого зросту, йшли в школу, гордо задерши носики, і вважали себе зовсім дорослими. 2. І от промайнули роки, і сьогодні ви вступаєте у нове життя! Але скільки б вам не було років, де б ви не жили, у вас завжди сильніше заб’ється серце при спогадах своєї рідної школи. Пісня «Вальс» Я щойно за кулісами знайшла записку і вважаю, що всі її повинні послухати Ми, що нижче підписалися батьки сьогоднішніх випускників школи видаємо розписку школі в тому, що ми дійсно отримуємо в 2014__-му році назад своїх дітей, зданих в школу в 2003__ році, на тимчасове зберігання, виховання і навчання. Претензій до школи немає, але є подяки і вельми великі! Батьківський комітет з приймання дітей назад відзначає лише одну проблему: ми здавали на зберігання дітей мілкоформатних, а отримуємо назад — великогабаритних, а їх значно складніше прогодувати, взути, одягнути і дати подальшу освіту! Але тим не менш, дивлячись на задоволені, красиві і натхненні обличчя дітей, ми сподіваємося на те, що отримані в школі знання, наші діти скоро віддадуть на благо суспільства, а суспільство від цих благ, дивись, щось виділить і батькам … За цим дякуємо і підписуємося: Мами, тата, дядьки, тітки, дідусі, бабусі випускників 20__-го року. Випускники Мої батьки, святі мої батьки. Чому так мало, часом, пам’ятаєм. Що невмолимо котяться роки. Коли в краї далекі відлітаєм. (Звучить мелодія) Пісня "Дівчата і хлопці" Випускники Найкращі дні для наших матерів – Це дні, коли щасливі їхні діти. Від нас залежить, скільки днів таких Ми можемо для матері зробити. 1 випускник: Мамо! В тобі мій БОГ, в тобі моя душа, 2 випускник: В тобі зерно моє, мій зародок-початок. 3 випускник: В тобі очей моїх весела гра. 1 випускник: В тобі все основне моє й додаток. 2 випускник: В тобі мій день, в тобі моя краса, 3 випускник: В тобі і ніч моя, і зоряне світання. 1 випускник: В тобі мої загадки й чудеса. 2 випускник: В тобі мій світ, в тобі моє зітхання. 3 випускник: В тобі моя земля і небеса, 1 випускник: В тобі усе моє майбутнє існування. 2 випускник: Щире слово і батьківська ласка Мені силу й наснагу дало. 3 випускник: І дитинство моє, наче казка, На рожевих вітрилах пливло. 1 випускник: Ми вам вклоняємось доземно, За те, що нам життя дали. Разом: І виховали, і зростили І в майбуття нас провели! Пісня «Для батьків» Діалог Батько Повтори мене , сину у моїх пориваннях Все ,що я устиг, Ти продовж , заверши, Поспіши до мети Із добром , без вагання, Лиш моїх помилок Повторить не спіши Мати Повтори мене дочко В синіх щебетах ранках, У замрійних росах Не затримуйся довго На глухих полустанках Щоби жар неспокою Не згас, не зачах Син Я коли на світанку В світ незнаний полину Не схилюсь , не спіткнусь Обіцяю тобі. Донька Пам’ятатиму , мамо, Твою посмішку милу. Знаю , поряд зі мною Твоє серце завжди Повтори мене, дочко Повтори мене ,сину ! Повтори !(мати) Повтори!(батько) Ведуча Тож від дітей подяку шлемо нині Й уклін земний батькам, усій родині. І хай цей вальс, що зараз пролунає, Випускників з батьками закружляє. Пісня про маму 1. Все починається з дороги Усьому свій надходить час. І поривання і тривоги Продовжать інші після нас. 2. І кожен хай навіки прийме Цей світ у радощах, журбі… Прекрасний світе, рідна школо, За все що є, уклін тобі. Пісня «Відірватись від землі» Ми уже на порозі на порозі життя молодого І окрилені ми, а урокам вже в школі кінець Вчителі нам казали не шукайте легкої дороги А йдіть від сердець, а ідіть від сердець до сердець Йдем навпростець, йдемо навпростець Ми йдемо від сердець до сердець, до сердець І йдемо ми натхненні, не окремо і ще, а юрбою Ми від школи йдемо у життя молоде, навпростець Вірим, знайдемо щастя і зустрінемо пісню і долю Ідучи від сердець, ідучи від сердець до сердець. Ми йдемо по дорозі, за плечима шкільні вже тривоги А за нами ідуть вже нової весни співаки Коли важко стає, щоб не збитися іншим з дороги Наша школа щороку запалює нові зірки. Пісня «Береги любов» І справді, як же швидко і нестримно летить час. Немов вода, витікають з наших долонь останні миттєвості «золотої пори». Але не варто засмучуватись, тому що все минуло. Варто посміхнутись лиш тому, що воно трапилось саме з нами. Хоча, бувало по-різному: переживали й гіркоту поразки, й солодкий смак перемоги. Але й те, та інше залишиться у серці назавжди. Спогади про це наповнять серця теплом у холодні безкраї вечори, змусять усміхнутись в час печалі та тихенько помріяти на зламі дня і ночі. • Ми бажаємо отримати гарну вищу освіту • стати гідними громадянами багатої та великої України • ми бажаємо жити у мирі та злагоді • хочемо, щоб поруч з нами завжди були наші рідні • прагнемо бачити щасливі посмішки на обличчях малюків • спробуємо зробити так, щоб очі стареньких людей були наповнені лише спокоєм та теплом • бажаємо, щоб життєвою дорогою разом з нами йшли вірні друзі • хочемо мати можливість насолоджуватися шелестом зелених листочків, щебетанням пташок, плескотом води у струмочку • ми дуже хочемо, щоб наші прості бажання мали всі шанси справдитис • • Ось ми вже й на порозі, На порозі життя молодого Прихилити б до нас Небеса й всі удачі земні. Залишаймось людьми , Це дано нам батьками і Богом. Вчителі в нас вкладали Частиночки серця свої. Йдем навпростець ! Не шукаймо легкої дороги . Йдем до сердець Йдем завжди від сердець до сердець. Ведучий Любі друзі, ось із рештою і все! І дивне відчуття оволоділо душею, немов усе своє життя ми йшли однією і тією ж стежиною, що привела нас до перехрестя, і кожен стоїть перед вибором вже іншого життєвого шляху. Ведуча Хай кожен з вас обере вірну стежину, що приведе до життєвого тріумфу, але перш, ніж ступити на неї, нехай кожен пригадає той шлях, який привів до цього перехрестя. Ось ми вже й на порозі, На порозі життя молодого Прихилити б до нас Небеса й всі удачі земні. Залишаймось людьми , Це дано нам батьками і Богом. Вчителі в нас вкладали Частиночки серця свої. Йдем навпростець ! Не шукаймо легкої дороги . Йдем до сердець Йдем завжди від сердець до сердець.

Немає коментарів:

Дописати коментар